Admin Admin
Posty fabularne : 289
| Temat: UMIEJĘTNOŚCI Sro Kwi 10, 2019 10:55 am | |
| Umiejętności to unikalne cechy, jakie nasza postać może dopasować sobie zależnie od poziomu. Nie wymagają one zapłaty. Ilość umiejętności do wybrania na dany poziom: 1 poziom - 0 2 poziom - 1 3 poziom - 2 4 poziom - 3 5 poziom - 4 MISTRZ - 5 Spis umiejętności i warunki do ich uzyskania:
- napływ adrenaliny - dostępna dla wojowników od 3 poziomu.
Po spadku HP postaci do 50% siła i zręczność podwaja się
- grabież- dostępna dla wojowników od 2 poziomu
Trofea pozyskane ze zwierząt podwajają swą ilość
- nieomylny wybór- dostępna dla medyków od rangi 3
Szanse na pogorszenie się stanu chorego wynoszą 0
- czujne oko- dostępne dla medyków rangi 2, podwaja ilość zdobytych roślin
- jedwabny dotyk- dostępne dla duchownych rangi 2, podwaja ilość zebranych minerałów
- boska nietykalność- dostępne dla duchownych rangi 3, zapewnia bezpieczeństwo na obcych terenach w trakcie poszukiwania minerałów
- złodziejaczek- postać raz na tydzień może spróbować ukraść coś innej postaci z ekwipunku. Szanse wynoszą 50%
- język zwierząt- postać może oswoić sobie niewielkiego towarzysza, pisząc sesje z MG
- kołysanka- dostępne dla duchownych od 4 poziomu
postać może uśpić innego
- wydajne płuca- postać może spędzić pod wodą do 3 postów
- cwał- postać może uciec ratując się przed walką lub drapieżnikiem
- skradanie się- postać porusza się na tyle cicho, że inni nie są w stanie zauważyć jej przybycia- może zaskoczyć każdego
- kamuflaż- postać może przebywać w temacie będąc niezauważona przez innych
- odporny umysł- postać jest odporna na działanie eliksirów użytych przez inną postać
| |
|