Statystyki
Każda postać początkowo do dowolnego rozdania ma 10 punktów statystyk, z ograniczeniem 5 dla wytrzymałości.
[S] siła
Odpowiada za moc, z jaką postać zadaje ataki. Wartość odpowiada za ilość odebranych HP.
[Z] zręczność
Domyślna wartość powodzenia ataku wynosi 30%. Jeden punkt zręczności zwiększa szansę trafienia przeciwnika o 2%.
[W] wytrzymałość
Ilość punktów wytrzymałości zmniejsza zadaną siłę ataku. Punkt wytrzymałości odpowiada 3% siły od ataku.
Punkty Życia
Świadczą o aktualnym stanie zdrowotnym postaci. Stała, maksymalna wartość wynosi 100 u dorosłych koni.
Punkty życia a stan postaci:
100 - kondycja i zdrowie nie naruszone
50 - zmęczenie, statystyki postaci ulegają podwójnemu zmniejszeniu
30 - mocne osłabienie, czas przerwania walki, postać musi się położyć, by nie zemdleć
15 - nieprzytomność
5 - postać zdatna do uratowania tylko przez medyka o najwyższej randze i użyciu ambrozji
0 - bezwzględna śmierć