W galopie
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 KARIERY

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Posty fabularne : 289

KARIERY Empty
PisanieTemat: KARIERY   KARIERY EmptySro Kwi 10, 2019 10:51 am

Podejmowanie karier nie jest obowiązkowe. Można podjąć się kariery w wieku minimum 2 lat.


Droga Medyka
Warunkiem do wstąpienia na pierwszy poziom kariery medyka jest nazbieranie po 1 rodzaju ziół (wykluczając opatrunki i usztywnianie)

Medycy zajmują się opatrywaniem i leczeniem chorych. By mieć taką możliwość, muszą na własną rękę poszukać sobie roślin, których spis i działanie są w kompendium. Szanse na znalezienie ziół zależą od rangi- początkujący medyk będzie musiał więcej się nabiegać.
Od rangi zależy również powodzenie w leczeniu.

POZIOM 1

- może szukać ziół tylko na terenach swojego stada
- medyk 1 poziomu może leczyć jedynie choroby I stopnia
Powodzenie w leczeniu:
Choroby I stopnia: 1/3 wyleczenie, 1/3 bez zmian. 1/3 pogorszenie

POZIOM 2
- może szukać ziół na terenach swoich oraz niczyich
- może leczyć choroby II stopnia
Powodzenie w leczeniu:
Choroby I stopnia: 50% szans na wyleczenie, 25% na pogorszenie i brak zmian
Choroby II stopnia: 1/3 na wyleczenie, 1/3 na brak zmian, 1/3 na pogorszenie

POZIOM 3
- może szukać ziół na wszystkich terenach
- może leczyć choroby III stopnia
Powodzenie w leczeniu:
Choroby I stopnia: 75% na wyleczenie, 25% na brak zmian
Choroby II stopnia: 50% na wyleczenie, 25% na brak zmian i pogorszenie
Choroby III stopnia: 25% na wyleczenie, 75% na brak zmian

POZIOM 4
- może zatruwać
- może uratować źrebaka który nie urodził się w wyznaczonym czasie(szansa wynosi 50%)
Powodzenie w leczeniu:
Choroby I stopnia: 100% wyleczenie
Choroby II stopnia: 75% wyleczenie, 25% brak zmian
Choroby III stopnia: 50% na wyleczenie, 50% na brak zmian

POZIOM 5
- może przywrócić zdrowie koniu poniżej 5% energii przy pomocy ambrozji
- może uratować źrebaka urodzonego po terminie(szansa 75%)
Powodzenie w leczeniu:
Choroby I stopnia: 100%
Choroby II stopnia: 100%
Choroby III stopnia: 75% wyleczenie, 25% brak poprawy

TYTUŁ MISTRZA - UZDROWICIEL
Wszystkie szanse na wyleczenie wynoszą 100%

DROGA WOJOWNIKA

Warunkiem do wstąpienia na drogę wojownika jest przeprowadzenie walki z innym koniem, bądź obrona przed drapieżnikiem.
Spis przeciwników zawiera dokładny opis, którzy przeciwnicy odpowiadają randze wojownika.
Postać wojownika ma wybór co do swojej specjalności: obrońca, lub zwiadowca. Przebieg kariery się nie różni, lecz obrońcy fabularnie mają za zadanie przeganiać intruzów z terytorium, a zwiadowcy wychodzić na zwiady poza teren i zbierać informacje, dodatkowo mogą być wykorzystani przez władcę do zadań specjalnych. Przy wyborze drogi uwzględnij ten wybór.


POZIOM 1
- do rozdania 4 punky statystyk z ograniczeniem 2 do wytrzymałości

POZIOM 2
- do rozdania 6 punktów statystyk z ograniczeniem 3 do wytrzymałości

POZIOM 3
- do rozdania 9 punktów statystyk z ograniczeniem 3 do wytrzymałości

POZIOM 4
- do rozdania 12 punktów statystyk z ograniczeniem 6 do wytrzymałości

POZIOM 5
- do rozdania 15 punktów statystyk z ograniczeniem 9 do wytrzymałości

TYTUŁ MISTRZA - DOWÓDCA- do osiągnięcia po wybraniu przez władcę na dowódcę wojowników

DROGA DUCHOWNEGO

Warunkiem do wstąpienia na drogę duchownego i otrzymanie pierwszego poziomu jest odwiedzenie świątyni lub ołtarza i pomodlenie się tam do jakiegokolwiek z bóstw na forum.


POZIOM 1

- szanse na udany rytuał wynoszą 30%
- może przeprowadzać rytuał błogosławieństwa

POZIOM 2
- może przeprowadzać rytuał klątwy

POZIOM 3
- może wykonywać rytuał ochronny
- szukanie minerałów
- szanse na udany rytuał wynoszą 50%

POZIOM 4
- może wykonywać rytuał wytwarzania amuletów
- może handlować amuletami

POZIOM 5
- szanse na udany rytuał wynoszą 100%
- może wykonywać rytuał płodności
- może wykonywać rytuał błogosławieństwa i nadania imienia źrebakowi


TYTUŁ MISTRZA - KAPŁAN
- ranga do otrzymania za wyjątkowe zasługi
- mistrzowskie rytuały
Powrót do góry Go down
https://wgalopie.forumpolish.com
 
KARIERY
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
W galopie :: ABC :: Kompendium wiedzy :: O krainie-
Skocz do: